2011. június 27., hétfő

Elegáns estélyi ruha csokoládé barna Neckholdertop rövid vonat

Elegáns estélyi ruha, rövid barna Neckholdertop Train:
Ajánlok egy nagyon elegáns, hosszú kötőfék ruha fényes szatén anyag, sötét barna, hogy egy szép vonatot. A ruha egy mély vágott vissza. Ezen kívül egy rövid vonat, amely egy másik anyag könnyedén meg. A vonat ül bross, hogy el lehet távolítani ízlés szerint, vagy akár helyébe egy másik. Az első Neckholdertop borított ugyanazt az anyagot, amely szintén a vonaton.

A ruha vettem a Las Vegas az egyenértékű kb. 180 EUR, és csak kopott kétszer! Ennek megfelelően, a ruha nagyon jó állapotban - mint az új.

A ruha tényleg valami különleges, és úgy éreztem, nagyon jól. Sajnos, ez tényleg nem ül, és én ezért remélem, hogy valaki más tartja szórakoztatóbb.

Talán inkább a méret, én 1,72 m. A nagyobb méretű, a ruha mindenképpen túl rövid sajnos. Örülünk, hogy egy találkozót, hogy megpróbálja az, csak írj nekem!
Ár: 90 EUR VB