2011. július 10., vasárnap

Esküvői ruha mérete. 40/42 ÚJSZERŰ! SUPER NICE!

Esküvői ruha mérete. 40/42 ÚJSZERŰ! SUPER NICE!:
Én értékesítés az én gyönyörű menyasszonyi ruha itt, a gr. 42.
A ruha két részből áll. Egy gyönyörű szoknya hosszú vonat és egy szép női ruhaderék a Carmen részben gyöngyökkel és hímzéssel. Ez valóban egy álom, egy ruhát, amely eredetileg egy ára 800 €. Csak kopott pár órát, hiszen ma már gyakori, akár egy esküvő. Nincs benne repedések, foltok, vagy hasonló, és azt szakszerűen tisztítani. A ruha lehet a méret. 40 megváltozott. A harang alakú szoknya is meglehetősen alacsony ajánlatot az Ebay-en, vagy hitelt a menyasszonyi boltban.

Én magam külön sok szomorúság a ruhát, mert előfordul, hogy megfelelően csatlakozik a szép emlékek. Mivel én vagyok házas, most szükség van rá már nem idő.
Ha kérdése van: Hívjon, vagy "küldjön egy e-mailt. Én választ boldog.
Ár: 115 Ft